עבור לתוכן מרכזי עצור רכיבים נעים

חוגגים עצמאות באולמות האבירים

חזור אל אירועים

הצטרפו לחוויה המהנה באולמות האבירים 

תערוכת דה-וינצ'י

תערוכה בהפקה משותפת של יניב כהן פרודקשן והחברה לפיתוח עכו העתיקה יוצאת לדרך. התערוכה מיצירותיו של ליאונרדו דה וינצ'י, כוללת הפעלות והתנסויות באולמות האבירים. בואו לראות את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים. בתערוכה יוצגו מכונות שנבנו בהשראת תוכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ׳י, ציורים, שרטוטים, דגמים פיזיים נעים, הקרנות והפעלות. כל זאת באווירה מרתקת ואינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה – מבוגרים וצעירים כאחד.

מדריך קולי לילדים.

"להציל את חבצלת" הוא משחק אודיו אינטראקטיבי שלוקח משפחות עם ילדים למסע באולמות האבירים. הילדים לומדים על ההיסטוריה של אבירי המסדר ההוספיטלרי, הנזירים והתושבים המקומיים בעכו העתיקה, בזמן שהם מחפשים אחר רמזים, פותרים חידות, משחקים במשחקים ואף צוחקים במהלך החוויה. המדריך הקולי לילדים הוא חוויה מהנה למשפחות עם ילדים שעוברים מתחנה לתחנה באולמות האבירים ומנסים להציל את הנסיכה חבצלת. בסיום המשחק, מוזמנים הילדים לצילום סלפי בביתן מימי הביניים.

המדריך כלול במחיר הכניסה לאתרים.

שעות הפעילות: 09:00-18:00, מחיר כניסה לכל האתרים 49 ש"ח לאדם בלבד, ילד עד גיל 5 חינם.

האתרים הכלולים בכרטיס: אולמות האבירים, מנהרת הטמפלרים, החמאם, המוזיאונים עוקשי ואוצרות בחומה, בית כנסת הרמח"ל והמרכז למורשת יהודית