עבור לתוכן מרכזי עצור רכיבים נעים

מכרזים

החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ

מזמינה אתכם להשתתף במכרזים הבאים ולהגיש הצעות.

החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ מודיעה בזאת על כוונתה להתקשר עם חברת Digital Projection בהסכם לרכישת מקרני Digital Projection מדגם Highlite – MLS

החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ מתכוונת להתקשר עם חברת Digital Projection בשל מומחיותה וניסיונה בתחום יצור ושיווק מקרנים, איכות מוצריה ולאור העובדה שהחברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ תתקין את המקרנים האמורים בתחומי אתר עתיקות (מצבה היסטורית) ולחברת Digital Projection מוצר בלעדי אשר הלכה למעשה מפריד בין שני חלקי המקרן ומקטין באופן משמעותי הלכה למעשה את גודל היחידה הגלויה בשטח ההקרנה ומאפשר להתקין את החלק האחראי על מקור האור בחדר נפרד, מרוחק ומוגן מפגעי מזג האוויר ופגעים אחרים.

החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ מתכוונת להתקשר עם חברת Digital Projection בין השאר בשל מומחיותה בתחום, בשל העובדה כי ברשותה פלטפורמה טכנולוגית יחודית כמפורט מעלה ובהיותה בשלב זה ספק יחיד ברחבי העולם המאפשר פיצול יחידת המקרן לשני חלקים.

אדם/חברה הסבורים כי קיים ספק אשר יכול לבצע ולקיים התקשרות כאמור רשאי לפנות לחברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ עד יום 02/05/2024 בשעה 14:00 לתיבת מייל [email protected].

לכל פניה יש לצרף את פרטיו המלאים של הפונה (לרבות שם מלא, כתובת ומספרי טלפון קווי ונייד) וכן את פרטיו של הספק, לצרף אסמכתאות התומכות בטענות הנטענות בפנייה.

המודעה פורסמה באתר האינטרנט של החברה תחת נושא מכרזים

                                                                                                                                                          בכבוד רב,

                                                                                  יובל פורת 

                                                                                  מנכ"ל החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ